Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini. Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.

 

Kako bi naučili kako uspješno komunicirati za Vas je organizirana radionica „Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva“ koja će se održati 21. travnja 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

 

1. Rad u timu: temelji timskog rada:

 

• Povjerenje između članova tima – postoji li povjerenje u vašem timu?
• Otvorena komunikacija bez straha od konflikta – komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i sa nadređenima bez straha od konflikta?
• Predanost poslu – jesu li članovi tima predani poslu ?
• Preuzimanje odgovornosti – preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?
• Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?

 

2. Odnosi – poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije

 

• Kakve odnose želite u vašem timu/organizaciji? Kave odnose trenutno imate?
• Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?
• Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja među zaposlenicima različitih gledišta i stavova?

 

3. Primjerena komunikacija

 

• Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?
• Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?
• Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?
• Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?
• Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.

 

4. Konflikti

 

• Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas i okolinu u obavljanju posla
• Kako postići samokontrolu?
• Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?
• Kako rješavati konflikt?

 

5. Davanje povratne informacije

 

• Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?
• Elementi konstruktivne kritike
• Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije
• Fuss feedback & Feedback sendwich

 

PREDAVAČICA:

Snježana Kupres – NLP trener & coach, Prodajni Trener Expert Ing. zračnog prometa s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama. Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji u zrakoplovnoj kompaniji Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificirnaog trenera Neuro Linguističkog Programiranja 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku incijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja.
2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja nove razine poslovanja – usmjernost na ljude i njihove potencijale kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje sa brojinm tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu neke od njih: ABC Accelerator – Ljubljana, Tal Aviation group -Izrael, Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

 

 

Prijave se zaprimaju putem:
Online:  PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271

Broj polaznika je ograničen!

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *