U sklopu manifestacije „Dani kreativnih/kulturnih industrija Dubrovnik 2017.“, Razvojna agencija Grada Dubrovnika DURA i Grad Dubrovnik, organiziraju panel raspravu “Uloga dizajna na tržištu”.

Imaš ideju ili proizvod, imaš neka sredstva, osnovao si firmu i otisnuo se u vode poduzetništva. Ponekad mali i mikro poduzetnici (ali i oni veći) smatraju da im dizajn kao takav ne treba ili im u datom trenutku nije važan i predstavlja nepotreban trošak. Imaju kvalitetan proizvod/uslugu, i vjeruju da je to dovoljno da njihov biznis bude uspješan. To im ponekad i uspije. No što kad je konkurencija prevelika? Što kada nitko ne čuje za njih? Što kada njihov proizvod, iako možda koristan, predstavlja još jedan generički komad u globalnoj ponudi?

Od dizajna konkretnog proizvoda do dizajna vizualnog identiteta, dizajn je krucijalan dio poslovanja svakog poslovnog subjekta, jer pomoću njega subjekt komunicira sa svojim tržištem. Vizualni identitet tvrtke predstavlja element koji stvara prvi dojam u svijesti potrošača (ali i potencijalnih partnera / investitora), a dobro dizajniran predmet pruša izravnu korist korisniku.

Kome trebaju produkt dizajneri? Koja je svrha grafičkog dizajna? Što je to izlazak na tržište? Koliko je vizualni identitet bitan za gospodarski subjekt? Kakve su potrebe za dizajnerskim uslugama malih i mikropoduzetnika? Kako dizajner može doprinjeti razvoju i poboljšanju proizvoda?

Na ovoj panel raspravi suprostavit ćemo ljude od dizajna, ljude od biznisa i ljude od gospodarstva, te ćemo pokušati pokriti sljedeće teme:
– dizajn konkretnog proizvoda na kojem se temelji poslovanje
– “mjesto” kao neopipljiv proizvod – brendiranje destinacije
– razvoj proizvoda i upravljanje proizvodom
– vizualni identitet i prezentacija poslovnog subjekta
– kreiranje tržišne marke
– dizajn ambalaže
– i tako dalje…

Cilj ove panel rasprave jest razmrsiti nedoumice i dati odgovore na pitanja lokalnih poslovnih subjekata koji imaju potrebu za grafičkim ili produkt dizajnom, ali i dobiti uvid u realno stanje na lokalnom tržištu: s jedne strane saznati koliko poslovni subjekti razmišljaju o dizajnu, a s druge strane od stručnjaka dobiti profesionalno mišljenje o ovoj temi.

Sudionici panel rasprave:
Dubravko Šimenc, direktor marketinga Borovo d.d.
Iva Ćurković Spajić, kreator, Borovo d.d.
Silvija Jonjić, podpredsjednica za industrijski dizajn pri HGK
Nora Mojaš, dizajnerica, Linear Studio d.o.o.
Ana-Marija Bujić, restoran Pantarul
Nino Dubretić, Direct Booker
Zoran Ateljević i Goran Jerković, Cadmos Village

moderatorica: Ivana Nikolić Popović, predsjednica HKKKI

 

Panel rasprava će se održati u petak, 10.11.2017. u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 14:30 , a prije panel rasprave održat će se predavanje g. Dubravka Šimenca „Pozicioniranje proizvoda na tržištu“ s početkom u 14:00 sati.

Pozivamo sve poslodavce, uključujući male i mikro poduzetnike, obrtnike, ugostitelje, turističke radnike, dizajnere, ali i sve one koji namjeravaju to postati da iz prve ruke doznaju kako im dizajn može unaprijediti poslovanje.

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *