Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu New York Times Travel Show, koji se u svom 16. izdanju održava od 25. do 27. siječnja u New Yorku.

Na sajmu sudjeluje više od 560 izlagača, uključujući i 170 predstavnika nacionalnih turističkih organizacija iz cijelog svijeta te više od 30.000 potencijalnih putnika i predstavnika turističkog sektora. Hrvatski štand obišao je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, a svoju ponudu na sajmu predstavljaju turističke zajednice grada Zagreba te Zadarske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije.

„Na američkom tržištu Hrvatska je među top pet emerging destinacija što potvrđuje snažan rast turističkog prometa iz SAD-a u posljednjih nekoliko godina. Informacije koje smo dobili od naših partnera upućuju na još jednu odličnu turističku godinu. Naime, određene projekcije govore o rastu prometa s tržišta SAD-a u ovoj godini po stopi od 15 do 20 posto“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako je samo tijekom prošle godine s tržišta SAD-a ostvareno više od 580 tisuća dolazaka i 1.6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od visokih 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Prilikom svog posjeta New Yorku Staničić se susreo s Terry Daleom, predsjednikom Udruženja američkih turoperatora USTOA, te ostalim predstavnicima partnera i agencija kao što su Virtuoso, Signature Travel Network i dr.

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *