Župan Nikola Dobroslavić sa suradnicima i direktor Županijske turističke zajednice Vladimir Bakić održali su sastanak sa predstavnicima tvrtke Horwath HTL na temu daljnjih aktivnosti na definiranju koncepta Kongresnog centra Dubrovnik, a temeljem potpisanog Ugovora o izradi pre-feasibility studije kao sljedećeg koraka u realizaciji ovog važnog županijskog, ali i hrvatskog projekta.

 


Naime, Dubrovačko-neretvanska županija u proteklom je razdoblju započela s konceptom razvoja Kongresnog centra Dubrovnik, a za koji je osigurala pretpostavke u Županijskom prostornom planu. Također, Studija procjene mogućnosti razvoja višenamjenskog kongresnog centra Dubrovnik rezultirala je s dvije podjednako ocijenjene alternativne lokacije za razvoj projekta. Daljnje aktivnosti u suradnji s tvrtkom Horwath HTL, kao provoditeljem ovog koraka temeljem otvorenog postupka javne nabave, trebale bi detaljno ocijeniti obje lokacije iz razvojno-arhitektonske perspektive, identificirati ključna ograničenja lokacija te pružiti dodatne ulazne vrijednosti za konačan odabir.

 

Daljni razvoj ovog projekta trebao bi definirati tržišno prihvatljive kapacitete kongresnog centra, ukupnu veličinu, broj dvorana, kapacitete ostalih sadržaja i sl. U ovoj fazi definirati će se i ostali tržišno-partnerski aspekti uključenjem svih zainteresiranih dionika s ovog područja, ali i iz svijeta s obzirom na visoku stopu atraktivnosti ovog područja.

 

S obzirom na činjenicu da velik broj kongresnih centara nije profitabilan u isključivo financijskom smislu, ovaj koncept ocijeniti će se i kroz širu ekonomsku sferu utjecaja. Kongresni centri u svijetu grade se kako bi generirali porast prometa na razini destinacije, a koji se očituju, ne samo kroz financijske prihode kongresnog centra, nego i kroz šire ekonomske učinke na destinaciju – zaposlenost, induciranu potrošnju, ugled destinacije, produžene boravke (prije i nakon kongresa) itd. U tom smislu, ekonomska analiza učinka kongresnog centra predstavlja važan zadatak u opravdavanju ukupne investicije.

 

 

Također, istaknuto je da ovakav koncept predstavlja jedinstveni model u ovom dijelu Europe koji, oslanjajući se na Dubrovnik kao svjetski prepoznatljiv brand, daje ovom projektu iznimne šanse za realizaciju, što je uostalom prepoznalo i Ministarstvo turizma sudjelujući u ovim aktivnostima od samog početka.

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *