Iz KLGB Srđ je Grad uputili su priopćenje za medije koje prenosimo u cijelosti.

KLGB Srđ je Grad već nekoliko godina uporno upozorava na problem prekomjernog pritiska na povijesnu jezgru. Recentnom analizom uplovljavanja brodova za kružna putovanja, u dobroj smo vjeri ponovno javno ponudili naše prijedloge za strateško rasterećenje ovog područja, nadajući se da će gradska uprava barem za ovu godinu osmisliti možda neku svoju strategiju – no od toga, čini se – ništa.

„Copy paste“
Dopis gradonačelnika grada Dubrovnika u kojem, po „copy paste“ principu dopisa od prošle godine, obavještava predstavnike turističkih agencija kako od 01.05.2019 do 01.10.2019. godine grad Dubrovnik neće moći četvrtkom i subotom osigurati zaustavljanje izletničkih autobusa na predjelu Pila i Ploča, predstavlja ponovni uzmak gradske uprave pred kontinuiranim problemom zaustavljanja na Pilama i još jedno odustajanje od bilo kakvog pokušaja smislenog upravljanja procesima.

U međuvremenu, međunarodno „smješkanje“ i pompozna prezentacija Grada Dubrovnika kao rodonačelnika „održivog turizma“, u cilju spašavanja teško stečenog brenda, možda i jest polučilo neke marketinške rezultate, no u realnosti stvari stoje posve drukčije, i ova će prozirna marketinška priča vrlo brzo nestati poput kapi vode na suncu. Samo da podsjetimo, ove godine će stići veći broj gostiju s brodova za kružna putovanja nego prošle godine, bit će veći broj uplovljavanja brodova nego prošle godine, te će se koristiti isti neučinkoviti „copy paste“ model zaustavljanja na Pilama od prošle godine. Jedino što se promijenilo jest da će oni građani koji se budu javno bunili oko kaosa u Gradu biti proglašeni njegovim „izdajnicima“.

Proljeće je…
Kako je prošlo vrijeme „zimskog sna“ postalo je razvidno da se po principu „hvalite me usta moja“ ne mogu riješiti navedeni problemi. Kad se ovome nadoda nezadovoljstvo agencija i autobusera presudom Visokog trgovačkog suda u Zagrebu, temeljem koje Gradu Dubrovniku opravdano moraju platiti 20 milijuna kuna, moguće je očekivati reakciju dijela njihovih članova. Osim toga, procjena je da će ove godine zbog „liberalizacije“ oko 1.400 taksi vozila prometovati dubrovačkim prometnicama čini prometnu situaciju dodatno zabrinjavajućom. Ne znamo jesu li odgovorni tijekom zime rješavali ovo pitanje, ali stoji činjenica da smo na kraju dobili dopis vrlo sličan prošlogodišnjem.

Nedostatak strategije
KLGB Srđ je Grad već nekoliko godina uporno upozorava na problem prekomjernog pritiska na povijesnu jezgru. Recentnom analizom uplovljavanja brodova za kružna putovanja, u dobroj smo vjeri ponovno javno ponudili naše prijedloge za rasterećenje ovog područja, nadajući se da će gradska uprava barem za ovu godinu osmisliti možda neku svoju strategiju – no od toga, čini se – ništa.

U međuvremenu javnosti ćemo ponovno podastrijeti naš prijedlog za dugoročno kontrolirano upravljanje prometom na platou Pila.

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *