Barjak“ dizajnerskog studija Šesnić&Turković prvonagrađeni je rad odabran na javnom natječaju za dizajn vizualnog identiteta: ”2019. – Orlandova godina”. Ocjenjivački sud u svom obrazloženju između ostalog navodi da prvonagrađeni koncept Orlandove godine nastavlja dubrovačku tradiciju nerazmetljivog, elegantnog i skladnog oblikovanja čime se obogaćuje dubrovačka nematerijalna baština te da će odabrani vizualni identitet doprinijeti kako prepoznatljivosti same obljetnice, tako i kvaliteti njenog obilježavanja.
 

Naime, Povodom 600-te obljetnice postavljanja Orlandovog stupa Gradsko vijeće Grada Dubrovnika proglasilo je 2019. godinu ”Orlandovom godinom”. Radi definiranja kvalitetnog, stručno projektiranog vizualnog identiteta navedene obljetnice, Grad Dubrovnik raspisao je javni Natječaj za dizajn vizualnog identiteta: ”2019. – Orlandova godina”. Prijedlog idejnog rješenja vizualnog identiteta trebao je sadržavati znak i/ili logotip – uz osnovne standarde, prikaz primjene na tiskanim i promotivnim materijalima te prikaz primjene u digitalnom okruženju, kao i kratak i jasan tekstualni opis rješenja na hrvatskom jeziku.

 

Svi radovi prispjeli na Natječaj su pregledani, popisani i numerirani i šifrirani od strane Tehničke komisije u službenim prostorijama Grada Dubrovnika. Pregled radova je obuhvatio: pregled regularnosti i ispravnosti dostave pošiljke, odnosno natječajnih radova te opremu natječajnog rada sukladno dokumentaciji i Općim uvjetima Natječaja. Tehnička komisija utvrdila je da od ukupno 9 pristiglih radova, 4 zadovoljavaju formalne pretpostavke za ulazak u proces ocjenjivanja.

 

Članovi Ocjenjivačkog suda pregledali su sadržaj natječajnih radova te izvršili  kontrolu ispunjenja uvjeta Natječaja na temelju obaveznog sadržaja i privitaka navedenih sukladno Općim uvjetima Natječaja te su ocijenili natječajne radove. Radove su ocjenjivali i razmatrali prema sljedećim kriterijima: visoki strukovni standardi, promišljenost u pristupu natječajnoj temi, ponuđeni komunikacijski sustav s kapacitetom za brojne raznorodne primjene, jednako dobro funkcioniranje u tradicionalnim i novim medijima, mogućnost prilagodbe, mutacije predloženog rješenja s ciljem stvaranja kontekstualne veze s kulturnim sadržajem, primjenjivost i dosljednost te inovativnost i originalnost rješenja.

 

Ostale vijesti

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *